Výzkum Kvalitní škola: koncepce a metodika případových studií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052791" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052791 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216275:25210/11:39892100
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum Kvalitní škola: koncepce a metodika případových studií
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je přestavena koncepce a metodika případových studií, které byly realizovány v rámci výzkumu Kvalitní škola. Pozornost byla zaměřena na zkoumání role učitele jako tvůrce kurikula. Cílem případových studií bylo nabídnout pohled na procesy implementace kurikulární reformy na gymnáziích v jednotlivých oborech školního vzdělávání. Byly realizovány případové studie v předmětech Český jazyk a literatura, Anglický jazyk, Matematika, Chemie, Zeměpis, Tělesná výchova, Výtvarná výchova a Etická výchova.
Název v anglickém jazyce
Research Programme Quality School: Case Studies
Popis výsledku anglicky
In the chapter design of case studies (as part of research programme Quality School) is introduced. The case studies aimed at investigating the role of teachers as curriculum maker and focused on the implementation of curriculum at grammar school (gymnázium) from a subject-specific perspective. The case studies covered a wide array of school subjects: Czech language and literature, English as the first foreign language, mathematics, natural sciences (chemistry), geography, physical and health education,aesthetic (artistic) education, and ethical education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Píšová, M., Kostková, K., & Janík, T. (Eds.), Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula
ISBN
978-80-87000-78-6
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
11-30
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—