Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43897294" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43897294 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Případové studie byly zaměřeny na zkoumání role učitele výtvarné výchovy jako konstruktéra kurikula. Byly uskutečněny dvě standardní případové studie. Pozornost byla věnována funkcím kurikula na úrovni cílů a obsahu výtvarné výchovy v kontextu konceptovéanalýzy a historie tohoto školního předmětu. Byly zkoumány funkce kurikula v přípravě na hodiny výtvarné výchovy a při konstrukci a řízení výuky. Získané závěry vztažené ke kurikulárním procesům vypovídají o oslabených vztazích mezi projektovaným a realizovaným kurikulem způsobem, který je specifický pro tento předmět.

  • Název v anglickém jazyce

    The case studies: Art education and curricular reform - change or continuation of field tradition?

  • Popis výsledku anglicky

    The case studies aimed at investigating the role of art education teacher as curriculum designer. Two standard case studies were conducted. Attention was paid to functions of the curriculum at the level of aims and content of art education in the contextof concept analysis and history of this school subject. Curriculum functions in art education planning processes and in instructional design and management were explored. The concluding assumption for curricular processes in art education derived from this observation refers to loose relationship between the projected and realised curriculum in the way which is specific for this subject.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kurikulární reforma na gymnáziích : případové studie tvorby kurikula

  • ISBN

    978-80-87000-78-6

  • Počet stran výsledku

    38

  • Strana od-do

    202-239

  • Počet stran knihy

    303

  • Název nakladatele

    Výzkumný ústav pedagogický v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly