Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055512" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055512 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216275:25210/11:39893076

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje třetí fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Výzkumné otázky se týkaly implementace RVP jako tvorby ŠVP. Cílem případových studií bylo postihnout průběh tohoto kurikulárního procesu. Pozornost byla věnována funkcím kurikulav rovině práce s cíli a obsahy, kurikulárního plánování a řízení výuky i faktorům, které tvorbu ŠVP ovlivňují. Případové studie umožnily zaměřit se na úroveň oborově specifickou, tj. perspektivu různých školních předmětů. Vznikla tak série desíti portrétů, které ukázaly na určité společné transdisciplinární aspekty sledované problematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Case studies of curriculum design: teacher as a curriculum maker.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the third phase of research in curricular reform at Grammar Schools (gymnázia). Research questions dealt with the implementation of Framework Educational Programme in the form of School Educational Programme design. Case studies aimedto capture this curricular processes: attention was paid to curriculum functions in the area of educational aims and content, curricular planning and management, and to the factors that influence these processes. Case studies allowed for a subject specific level of investigation, i.e. the perspective of various school subjects. The outcome is a series of ten portraits which indicate certain common transdisciplinary aspects of the issue under investigation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projekt Kurikulum G. Sborník příspěvků z Národní konference

  • ISBN

    978-80-87063-56-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    25-30

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV) divize VÚP

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku