Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní vzdělávání ve Švédsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10105625" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10105625 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní vzdělávání ve Švédsku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analyticko-srovnávací studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání, probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován vzdělávací systém Švédska. Kapitoly 4 - 9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata švédské vzdělávací politiky v oblasti školního vzdělávání - soukromých škol, evaluace škol a hodnocení žáků, kurikula, spravedlivosti ve školním vzdělávání, národnostních a etnických menšin ve švédském školním vzdělávání a jazyků a jazykového vzdělávání ve Švédsku. Poslední kapitola, napsaná švédským autorem, přináší popis vzdělávacích politik od zavedení povinné základní školy v roce 1962, přes restrukturalizační opatření zavedená na počátku 90. let až po změny schválené vroce 2010.

  • Název v anglickém jazyce

    School Education in Sweden

  • Popis výsledku anglicky

    The presented analytical study consists of ten chapters. First, it characterizes the context in which the subject of our study, i.e. school education, takes place. Furthermore, it presents Swedish educational policy, and characterizes the educational system of Sweden. Chapters 4-9 provide a detailed view on current topics of the Swedish educational policy in the field of school education - private schools, curriculum, evaluation of schools and assessment of students, fairness in school education, national and ethnic minorities in Swedish school education, as well as languages and language education in Sweden. The last chapter, written by a Swedish author, represents a summary of the whole issue.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-2021-3

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy