Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072166" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072166 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je analyzovaná současná vzdělávací politika ve vybraných zemích, které se nacházejí na různém stupni vývoje směřujícím k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. K prezentovaným zemím bylo vybráno Švédsko, Velká Británie, Německo a Česká republika.

  • Název v anglickém jazyce

    Current Education Policy Leading to Inclusion in Sweden, Great Britain, Germany and the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter analyses current education policy in selected countries that are at different stages of development towards inclusive education in mainstream schools. Sweden, Great Britain, Germany, and the Czech Republic were selected as presented countries.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools

  • ISBN

    9788021066465

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    11-17

  • Počet stran knihy

    257

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly