Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072166" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072166 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současná vzdělávací politika vedoucí k inkluzi ve Švédsku, Velké Británii, v Německu a v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je analyzovaná současná vzdělávací politika ve vybraných zemích, které se nacházejí na různém stupni vývoje směřujícím k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. K prezentovaným zemím bylo vybráno Švédsko, Velká Británie, Německo a Česká republika.
Název v anglickém jazyce
Current Education Policy Leading to Inclusion in Sweden, Great Britain, Germany and the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The chapter analyses current education policy in selected countries that are at different stages of development towards inclusive education in mainstream schools. Sweden, Great Britain, Germany, and the Czech Republic were selected as presented countries.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools
ISBN
9788021066465
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
11-17
Počet stran knihy
257
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—