Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žáci cizinci v procesu literární komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00033661" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00033661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žáci cizinci v procesu literární komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka se ve svém článku zabývá problematikou vzdělávání cizinců v českých základních školách. Představuje některé projekty Ministerstva školství, mládeže a sportu ČR, které pomáhají žákům cizincům v integraci do majoritní společnosti. Zaměřuje se obzvláště na jejich osvojování českého jazyka a na čtení s porozuměním .

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils Foreigners in the Process of Literary Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The author deals with the problem of education of foreigners at the Czech secondary schools. She is introducing some projects of the Ministry of Education, youth and sports of the Czech Republic which are helpful in integration of pupils foreigners intothe majority society. She is concerned especially with their Czech language acquisition and reading with understanding. The author is concerned especially with the Czech language acquisition of pupils foreigners. She is introducing some projects of the Ministry of education which are helpful in integration of pipils-foreigners into the majority society.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV

  • ISBN

    978-80-7315-162-1

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    290

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly