Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00034147" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00034147 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Hudební proces na základní škole se vyrovnává po řadu desetiletí s nízkou úrovní hudebních vědomostí a praktických dovedností dětí. V příspěvku jsou naznačeny postupy, které by napomohly k vnímání hudby v širších souvislostech integrativního pojetí výchovy a vzdělání.
Název v anglickém jazyce
Theory of music, children´s musical creativity and school practice
Popis výsledku anglicky
Musical process at elementary school deals for many decades with low level of childrens musical knowledge and practical skills . Some methods which could help to percept music in wider connections of intergative conception of music education are indicated in this contribution.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kontexty hudební pedagogiky II
ISBN
978-80-7290-324-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
UK Praha, PF
Místo vydání
UK Praha
Místo konání akce
Brandýs nad Labem
Datum konání akce
28. 3. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—