Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00024726" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00024726 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie podává přehled o přístupech, metodách, technikách a nástrojích výzkumu či diagnostiky didaktických znalost obsahu uplatňovaných v různých oblastech vzdělávání; rozebírají metodologické problémy zkoumání didaktických znalostí obsahu nebo představují vlastní výzkumy zaměřené na didaktické znalosti obsahu.
Název v anglickém jazyce
Methodological issues of research into pedagogical content knowledge
Popis výsledku anglicky
The monograph summarise approaches, methods, techniques and tools of pedagogical content knowledge research or diagnostics in various areas of education; investigate methodological issues of pedagogical content knowledge research; present their own research projects aimed at pedagogical content knowledge.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-165-2
Počet stran knihy
145
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—