Postoje žiakov v spojitosti s prípravou učiteľov v problematike implementácie IKT do vyučovacieho procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026426" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje žiakov v spojitosti s prípravou učiteľov v problematike implementácie IKT do vyučovacieho procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Článok je zameraný na zisťovanie postojov učiteľov a študentov k IKT. Výskumu sa zúčastnilo 240 učiteľov a 659 študentov gymnázií. Ako výskumné metódy boli použité Likertov škálovaný dotazník, interview a pozorovanie.
Název v anglickém jazyce
Pupils attitudes in the connection with preparation of teachers toward problematic of ICT implementation into learning process
Popis výsledku anglicky
The article is focused on finding out of teachers and pupils attitudes toward ICT. The sample was 240 teachers and 659 students of secondary grammar schools. Likert-scale questionnaire, observing and interview were used as research methods.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Informatika v škole
ISSN
1335-616X
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
33/34
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—