Žáci s obtížemi při učení se cizímu jazyku a kompetence učitele.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026693" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026693 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen.
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag beschäftigt sich mit dem Fremdsprachenunterricht bei lernschwachen Schülern, wobei das Hauptaugemmerk den Lehrerkompetenzen und Lehrervoraussetzungen gewidmet wird. Die Ergebnisse einer empirischen Untersuchung zeigen, wie zurzeit die tschechischen Deitschlehrer in ihrer Ausbildung und Fortbildung diese Problematik wahrnehmen und aufgreifen.
Název v anglickém jazyce
Slow Learners in Foreign Language Teaching and Conditions of Teaching
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the issue of teaching FLs to pupils with learning disabilities with respect to professional teachers training. It also presents the basic requirements for the successful conduct of such classes as well as the results of an empiricalexamination aimed at how FL teachers are trained for such activity within the scope of their studies at college.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik I
ISBN
978-80-8068-815-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
Filozofická fakulta Prešovskej univerzity
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—