Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026933" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026933 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí. pojednává o podpůrných programech a projektech, jež mají v současné době za cíl zlepšit stávající stav romských dětí v oblasti vzdělávání. Mezi nejvýznamnější můžeme považovat např. fungování přípravných nultých ročníků, zřízení funkce asistenta pedagoga či doučování romských dětí prostřednictvím studentů pedagogických fakult. Uvedené programy budou předmětem zkoumání v disertační práci, kde bude popsáno zhodnoceno úsilí o zvýšení efektivity pedagogické činnosti školy ve vztahu k romským dětem.

  • Název v anglickém jazyce

    Social-pedagogical factories influencing education od Romany children

  • Popis výsledku anglicky

    Social-pedagogical factories influencing education od Romany children covers supportive programmes and projects which currently aim to improve the educational situation for Romany children. Some of the most significant include, for example, how the preparatory zero-year classes work, the establishment of the position of a teacher?s assistant, or tutoring for Romany children provided by students of teaching faculties. These programmes will be examined within this dissertation, which will describe and assess attempts to increase the effectiveness of teaching in schools for Romany children.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů