Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026933" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026933 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí
Popis výsledku v původním jazyce
Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí. pojednává o podpůrných programech a projektech, jež mají v současné době za cíl zlepšit stávající stav romských dětí v oblasti vzdělávání. Mezi nejvýznamnější můžeme považovat např. fungování přípravných nultých ročníků, zřízení funkce asistenta pedagoga či doučování romských dětí prostřednictvím studentů pedagogických fakult. Uvedené programy budou předmětem zkoumání v disertační práci, kde bude popsáno zhodnoceno úsilí o zvýšení efektivity pedagogické činnosti školy ve vztahu k romským dětem.
Název v anglickém jazyce
Social-pedagogical factories influencing education od Romany children
Popis výsledku anglicky
Social-pedagogical factories influencing education od Romany children covers supportive programmes and projects which currently aim to improve the educational situation for Romany children. Some of the most significant include, for example, how the preparatory zero-year classes work, the establishment of the position of a teacher?s assistant, or tutoring for Romany children provided by students of teaching faculties. These programmes will be examined within this dissertation, which will describe and assess attempts to increase the effectiveness of teaching in schools for Romany children.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů