Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026946" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026946 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve stati je prezentován výzkum, který byl realizován na základních školách v Jihomoravském kraji v roce 2007. Výzkumný tým si vytýčil několik cílů, analyzovat výskyt narušené komunikační schopnosti u žáků a zjistit druh narušení komunikace. Dále byly analyzovány projevy v komunikačních schopnostech žáků, které se odrážejí ve vzdělávacím procesu, byly zjišťovány kompetence učitelů 1. stupně základních škol ke vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Occurence of Impaired Communication Abilities in Primary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a research carried out in 1st to 5 th grades of primary schools in the South Moravian Region in the year 2007. The research team formed several goals to analyze the occurence of impaired communication abilities in pupils and to determine the category of impaired communication abilities. Furthermore, to analyze the manifestations in communication abilities of pupils, which are reflected in the educational process, and determining the competences of teachers of 1st to 5th grades of primary schools to educate pupils with disturbed communication abilities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Special Educational Needs.

  • ISBN

    978-80-7315-167-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku