Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026946" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026946 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Ve stati je prezentován výzkum, který byl realizován na základních školách v Jihomoravském kraji v roce 2007. Výzkumný tým si vytýčil několik cílů, analyzovat výskyt narušené komunikační schopnosti u žáků a zjistit druh narušení komunikace. Dále byly analyzovány projevy v komunikačních schopnostech žáků, které se odrážejí ve vzdělávacím procesu, byly zjišťovány kompetence učitelů 1. stupně základních škol ke vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Occurence of Impaired Communication Abilities in Primary School Pupils
Popis výsledku anglicky
The article presents a research carried out in 1st to 5 th grades of primary schools in the South Moravian Region in the year 2007. The research team formed several goals to analyze the occurence of impaired communication abilities in pupils and to determine the category of impaired communication abilities. Furthermore, to analyze the manifestations in communication abilities of pupils, which are reflected in the educational process, and determining the competences of teachers of 1st to 5th grades of primary schools to educate pupils with disturbed communication abilities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Special Educational Needs.
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—