Vzdělávání dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a na prvním stupni základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072441" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072441 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a na prvním stupni základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je prezentován výzkum, který byl realizován v rámci řešení Výzkumného záměru MSM 0021622443 ?Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání?. Po dobu řešení výzkumného záměru byla analyzována problematika vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vybraná výzkumná šetření byla zaměřena na vývoj a obtíže ve vývoji komunikační schopnosti dětí před zahájením a v počátcích povinné školní docházky a na vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností na prvním stupni v rámci inkluzivní školy.
Název v anglickém jazyce
Education of Children and Pupils with Communication Disorders in Preschool Age and in Primary School
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the research implemented within the research project Special Needs of pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM 0021622443). During the research project the problematics of the education ofpupils with impaired communication ability was analyzed. Selected research surveys focused on the development and difficulties in the development of communication skills of children before and at the beginning of primary school attendance and the education of students with communication disorders at the first grade in inclusive schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb
ISBN
9788021066526
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
9-33
Počet stran knihy
179
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—