Podpůrná opatření a poradenské služby pro žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061735" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061735 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpůrná opatření a poradenské služby pro žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním tématem předkládané odborné knihy je vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu. Předmětem hlavního výzkumného šetření uváděného v této monografii byla analýza podpůrných opatření a poradenských služeb pro integrované žáky s narušenou komunikační schopností v pěti vybraných krajích České republiky. Výzkumný projekt byl také doplněn o komplementární výzkumné šetření zaměřené na podporu žáků v německé spolkové zemi Baden-Württemberg.Výzkumné projekty přinesly poznatky z oblasti podpory žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v hlavním vzdělávacím proudu. Zejména se jednalo o poradenské služby poskytované poradenskými pracovišti i externími odborníky a dále o využívání podpůrných opatření a metod podpory rozvoje komunikačních kompetencí ve výuce.
Název v anglickém jazyce
Supportive measures and advisory services for pupils with impaired communication abilities at primary school
Popis výsledku anglicky
The main theme of this monography is the education of pupils with impaired communication abilities in mainstream education. The main subject of the research featured in this work was to analyze the support measures and counseling services for integratedpupils with impaired communication abilities in five selected regions of the Czech Republic. This research project was also accompanied by research surveys to support these pupils in the German federal state of Baden-Württemberg.Research projects have brought knowledge of support for pupils with impaired communication abilities educated in mainstream education. In particular, it was the advisory services provided by school guidance office and outside experts as well as the use of supportive measures andmethods to support the development of communication skills.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021058606
Počet stran knihy
185
Název nakladatele
Munipress
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—