Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora žáků s narušenou komunikační schopností v německé spolkové zemi Baden-Württemberg

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063071" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063071 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora žáků s narušenou komunikační schopností v německé spolkové zemi Baden-Württemberg

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Překládaný článek je zaměřen na vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, jeho hlavním cílem je shrnout dílčí poznatky z výzkumného projektu prováděného v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Jednalo se o komplementární výzkumné šetření, které doplňovalo poznatky z výzkumného projektu prováděného v České republice. V rámci výzkumného projektu byla analyzována zejména podpůrná opatření ve výuce žáků s narušenou komunikační schopností a také jejich podpora ze strany odborníků.

  • Název v anglickém jazyce

    The support of Pupils with Impaired Communication Abilities in German Land of Baden-Württemberg

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents the education of pupils with impaired communication abilities in the mainstream education, its main purpose is to summarize the findings from individual research project conducted in the German land of Baden-Württemberg. It was a complementary research investigation. It complements the findings of a research project realized in the Czech Republic. The research project analyzed mainly supportive measures in educational process of pupils with impaired communication ability and also their support from experts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    547-555

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku