Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza poradenských služeb a podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v běžné základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055843" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza poradenských služeb a podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v běžné základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je zaměřena na edukaci žáků s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách. Konkrétněji se text věnuje dílčím výsledkům výzkumného šetření, které bylo prováděno s pedagogy, kteří mají žáky s narušenou komunikační schopností ve svých třídách, a také případovým studiím integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Předmětem výzkumného šetření je zejména analýza podpůrných opatření a poradenských služeb u těchto žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Counselling Services and Support Measures for Children with Impaired Communication Ability Educated in Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is aimed at educating pupils with impaired communication ability in mainstream schools. More closely, it presents partial results of a research which was conducted with teachers who have children with impaired communication ability in their classes, and case studies of integrated pupils with impaired communication ability. The subject of the research is analysis of supportive measures and counselling services for these pupils.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-210-5663-3

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    41-50

  • Počet stran knihy

    196

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly