Analýza poradenských služeb a podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v běžné základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055843" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055843 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza poradenských služeb a podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v běžné základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je zaměřena na edukaci žáků s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách. Konkrétněji se text věnuje dílčím výsledkům výzkumného šetření, které bylo prováděno s pedagogy, kteří mají žáky s narušenou komunikační schopností ve svých třídách, a také případovým studiím integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Předmětem výzkumného šetření je zejména analýza podpůrných opatření a poradenských služeb u těchto žáků.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Counselling Services and Support Measures for Children with Impaired Communication Ability Educated in Primary School
Popis výsledku anglicky
The chapter is aimed at educating pupils with impaired communication ability in mainstream schools. More closely, it presents partial results of a research which was conducted with teachers who have children with impaired communication ability in their classes, and case studies of integrated pupils with impaired communication ability. The subject of the research is analysis of supportive measures and counselling services for these pupils.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
41-50
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—