Analýza kurikulárních dokumentů z perspektivy kompetenčního přístupu ke vzdělávání : příspěvek ze společenství praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099817" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099817 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/podzim-2017" target="_blank" >http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/podzim-2017</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza kurikulárních dokumentů z perspektivy kompetenčního přístupu ke vzdělávání : příspěvek ze společenství praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší dílčí výstupy aktuálně probíhajícího projektu EU zaměřeného na rozvíjení klíčových kompetencí prostřednictvím společenství praxe pedagogů a akademiků. Na příkladech ze škol zapojených do projektu jsou prezentovány výzkumné analýzy školních vzdělávacích programů zaměřené na vzdělávací obsah rozvíjející gramotnosti pro 21. století, konkrétně informační a digitální gramotnost. Příspěvek tak na výzkumu ukazuje možné přístupy praxe primárních škol ke kompetenčnímu pojetí výuky, které je teoreticky vymezeno ve Strategii digitálního vzdělávání do roku 2020.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Curriculum Documents from the Perspective of Competence Approach to Education : Contribution from the Common Practice
Popis výsledku anglicky
The paper presents partial outputs of the current EU project focusing on the development of key competences through the community of teachers and academics. Examples of schools involved in the project include research analyzes of school education programs focusing on educational content developing literacy for the 21st century, namely information and digital literacy. The contribution thus illustrates the possible approaches of primary school practice to the competency concept of teaching that is theoretically defined in the Digital Education Strategy by 2020.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů