Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza kurikulárních dokumentů z perspektivy kompetenčního přístupu ke vzdělávání : příspěvek ze společenství praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099817" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099817 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/podzim-2017" target="_blank" >http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/podzim-2017</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza kurikulárních dokumentů z perspektivy kompetenčního přístupu ke vzdělávání : příspěvek ze společenství praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší dílčí výstupy aktuálně probíhajícího projektu EU zaměřeného na rozvíjení klíčových kompetencí prostřednictvím společenství praxe pedagogů a akademiků. Na příkladech ze škol zapojených do projektu jsou prezentovány výzkumné analýzy školních vzdělávacích programů zaměřené na vzdělávací obsah rozvíjející gramotnosti pro 21. století, konkrétně informační a digitální gramotnost. Příspěvek tak na výzkumu ukazuje možné přístupy praxe primárních škol ke kompetenčnímu pojetí výuky, které je teoreticky vymezeno ve Strategii digitálního vzdělávání do roku 2020.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Curriculum Documents from the Perspective of Competence Approach to Education : Contribution from the Common Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial outputs of the current EU project focusing on the development of key competences through the community of teachers and academics. Examples of schools involved in the project include research analyzes of school education programs focusing on educational content developing literacy for the 21st century, namely information and digital literacy. The contribution thus illustrates the possible approaches of primary school practice to the competency concept of teaching that is theoretically defined in the Digital Education Strategy by 2020.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů