Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026948" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026948 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
V matematice na 1. stupni ZŠ se využívá znázornění při zavádění pojmů a při řešení úloh. V příspěvku jsou uvedeny ukázky správného i nevhodného znázornění úloh
Název v anglickém jazyce
Problems with graphic representation of mathematics problems in primary school
Popis výsledku anglicky
This article deals with problems associted with graphic representation of mathematics problems in primary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími vzdělávacími potřebami - setkání učitelů matematiky
ISBN
978-80-210-4675-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU
Datum konání akce
24. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—