Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027214" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027214 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning styles in education of pupils with specific learning difficulties

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with influence of learning styles on education of pupils with specific learning difficulties. Teacher should be a good advisor for students and their parents in the ways of preparing for school and he should also help them to find hisor her own learning style. This is a big difference between re-education care in primary school and secondary school. Learning styles can be used both at school and in other situations. Quite well-known is a style of intervention.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning styles in education of pupils with specific learning difficulties

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with influence of learning styles on education of pupils with specific learning difficulties. Teacher should be a good advisor for students and their parents in the ways of preparing for school and he should also help them to find hisor her own learning style. This is a big difference between re-education care in primary school and secondary school. Learning styles can be used both at school and in other situations. Quite well-known is a style of intervention.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove

  • ISBN

    978-80-8068-801-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku