Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086933" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086933 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes research in specific learning disabilities. Informant research were secondary school pupils. Determine their preferences in learning styles due to management education.
Název v anglickém jazyce
Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
Popis výsledku anglicky
The article describes research in specific learning disabilities. Informant research were secondary school pupils. Determine their preferences in learning styles due to management education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ph Publico
ISBN
9783852535241
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
7-15
Název nakladatele
Pedagogische Hochschule Burgenland
Místo vydání
Eisenstat
Místo konání akce
Eisenstat
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—