Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063821" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola prezentuje teoretická východiska k výzkumu zaměřeného na rozvíjení kompetence k učení přostřednictvím řešení učebních úloh. A dále představuje první verzi vlastního vytvářeného kategoriálního systému o 14 kategoriích, který bude použit ke kvantitativní analýze zastoupení učebních úloh ve výuce vyučovacího předmětu zeměpis z pohledu rozvíjení kompetence k učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Quantitative Analysis of Learning Tasks from Perspective of Developing Learning to Learn in Lessons

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the theorethical backround to research focused on developing learning to learn through solving learning tasks. It also describes the process of development of the first version of a system of 14 categories elaborated for quantitativeanalysis into learning tasks in Geography lessons from the perspective of developing learning to learn.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

  • ISBN

    9788021061323

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    230-246

  • Počet stran knihy

    354

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly