Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063821" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063821 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje teoretická východiska k výzkumu zaměřeného na rozvíjení kompetence k učení přostřednictvím řešení učebních úloh. A dále představuje první verzi vlastního vytvářeného kategoriálního systému o 14 kategoriích, který bude použit ke kvantitativní analýze zastoupení učebních úloh ve výuce vyučovacího předmětu zeměpis z pohledu rozvíjení kompetence k učení.
Název v anglickém jazyce
Quantitative Analysis of Learning Tasks from Perspective of Developing Learning to Learn in Lessons
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the theorethical backround to research focused on developing learning to learn through solving learning tasks. It also describes the process of development of the first version of a system of 14 categories elaborated for quantitativeanalysis into learning tasks in Geography lessons from the perspective of developing learning to learn.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
230-246
Počet stran knihy
354
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—