Posilování komunikačních kompetencí u žáků se souběžným zrakovým a přidruženým postižením.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027595" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027595 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Posilování komunikačních kompetencí u žáků se souběžným zrakovým a přidruženým postižením.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou posilování komunikativních kompetencí žáků se souběžným zrakovým a přidruženým postižením. Především se jedná o žáky hluchoslepé. Jsou prezentovány systémy alternativní a agumentativní komunikace, dále také komunikační systém VOKS.
Název v anglickém jazyce
Enhancing the Communication Competences of Pupils with Visual Impairments and Other Disability
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issue of enhancement of communication competences in students with visual and other disability. The article analyses the systems of alternative and augmentative communication, specifically by students with deafblindness. Another communication system - PECS - is also mentioned.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.: Education of pupils with special educational needs II.
ISBN
978-80-210-4736-5
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
368
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—