Třídní učitel z pohledu svých žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027614" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027614 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Třídní učitel z pohledu svých žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Studie obsahuje výsledky dotazníkového šetření, ve kterém byly zjišťovány názory žáků na výchovné činnosti třídních učitelů. V této souvislosti jsme se zaměřili především na otázky, jak žáci vnímají význam funkce třídního učitele a které z jeho činnostía vlastností nejvíce oceňují. Výzkumná data byla získána od 248 respondentů, žáků ZŠ a SŠ. Výsledky výzkumné sondy mohou být využity v pregraduálních i postgraduálních formách studia učitelství pro základní a střední školy.
Název v anglickém jazyce
Form teacher from his pupils point of view
Popis výsledku anglicky
The study presents the results of a questionnaire based research in which there was an affort to obtain pupils' opinions concerning form teachers activities that enhance and solidify a number of health leading social relationships in a class. To fulfillthis goal we focused on pupils' reception correlating with form teacher pupils and form teacher-parents modes of communication, and furthermore with the options of solving of pupils' problems thorough the whole of period of study and also with other problems of school and out of the school pupils activities. The data were acquired from 248 respondents the primary school pupils and of secondary level of education. The results of research will be also used in everyday run of pre graduate programs aimed atthe prospective primary/secondary education teachers.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Premeny školy a učitelskej profesie.
ISBN
978-80-969504-1-6
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
214
Název nakladatele
Občianske združenie V4
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—