Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Třídní učitel z pohledu svých žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027614" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027614 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Třídní učitel z pohledu svých žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie obsahuje výsledky dotazníkového šetření, ve kterém byly zjišťovány názory žáků na výchovné činnosti třídních učitelů. V této souvislosti jsme se zaměřili především na otázky, jak žáci vnímají význam funkce třídního učitele a které z jeho činnostía vlastností nejvíce oceňují. Výzkumná data byla získána od 248 respondentů, žáků ZŠ a SŠ. Výsledky výzkumné sondy mohou být využity v pregraduálních i postgraduálních formách studia učitelství pro základní a střední školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Form teacher from his pupils point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents the results of a questionnaire based research in which there was an affort to obtain pupils' opinions concerning form teachers activities that enhance and solidify a number of health leading social relationships in a class. To fulfillthis goal we focused on pupils' reception correlating with form teacher pupils and form teacher-parents modes of communication, and furthermore with the options of solving of pupils' problems thorough the whole of period of study and also with other problems of school and out of the school pupils activities. The data were acquired from 248 respondents the primary school pupils and of secondary level of education. The results of research will be also used in everyday run of pre graduate programs aimed atthe prospective primary/secondary education teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Premeny školy a učitelskej profesie.

  • ISBN

    978-80-969504-1-6

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    214

  • Název nakladatele

    Občianske združenie V4

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly