Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027692" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o roli školy v oblasti podpory žáků při volbě další studijní/profesní cesty, se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři v rámci výzkumu prováděného na základních školách dotazovali vedení škol a učitele praktických předmětů technického zaměření a zpracovali jejich zkušenosti a názory na zmíněnou problematiku. Jde o dílčí výsledky rozsáhlého šetření v rámci výzkumného záměru realizovaného na Pedagogické fakultě MU v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Academic Choice of Pupils with Special Educational Needs: the Views of Basic School Managements

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the role of school in the field of pupil guidance in academic/career choice with a focus on children with special educational needs. Within the research conducted at basic schools the authors addressed school managements and technology teachers and processed their experience and opinions on the above mentioned issue. It concerns preliminary results of an extensive investigation within a research project conducted at the Faculty of Education Masaryk University in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů