MENTÁLNĚ HYGIENICKÝ ASPEKT UČITELSKÉ PROFESE NA ZÁKLADĚ VÝZKUMU KVALITY ŽIVOTA UČITELŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00028437" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00028437 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MENTÁLNĚ HYGIENICKÝ ASPEKT UČITELSKÉ PROFESE NA ZÁKLADĚ VÝZKUMU KVALITY ŽIVOTA UČITELŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Psychohygienický aspekt učitelské profese považujeme za základní z hlediska přípravy, výkonu i profesního rozvoje učitelské práce. Často se používají v této souvislosti obecná doporučení psychohygieny, která však nebývají zcela efektivní. V našem sděleníse pokoušíme o formulování konkrétních psychohygienických pravidel pro učitele/učitelky na základě výzkumu parametrů kvality života pedagogů základních škol.
Název v anglickém jazyce
Mentally hygienic aspect teachers profession on the basis research quality of life teachers
Popis výsledku anglicky
Mentally hygienic aspect teachers profession account basic on the part of disposition, achievement and vocational development teachers work. It will often use in this respect common recommendation mentall hygiene that the however quite efficient. In ourmessage tempt about formulation concrete Psycho - hygienic rule for teacher/teacher on the basis research parameters quality of life pedagogues primary school
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IAA7025403" target="_blank" >IAA7025403: Paradigma zdraví a kvality života: aspekt metodologický, osobnostní a ontogenetický</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů