Psychohygiene teaching experience for future teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055850" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055850 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Opyt prepodavanija psichogigijeny studentam - buduščim pedagogam
Popis výsledku v původním jazyce
V privedennoj rabote analizirujetsja professinalnaja podgotovka buduščich učitelej na Pedagogičeskom fakultětě i issledujetsja rol vključenija predměta psichogigijena. Studenty vosprinimajut predmět kak važnyj osoběnno po otnošeniju k samomu sebě, k buduščim učenikam i professii. Rol i mesto psichogigieny ne stoit odnako preuveličivat.
Název v anglickém jazyce
Psychohygiene teaching experience for future teachers
Popis výsledku anglicky
In the present article the analysis of the professional training of teachers at the Pedagogical Faculty is made; the article also examines the role and place of introduction of the subject mental hygiene. Students understand the subject as very importantespecially for the emphasis to the relationship together, to future students and the profession. The role and place of mental hygiene, however, must not be overestimated.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zdorovje čelověka - 6
ISBN
978-5-88999-081-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
183-185
Název nakladatele
Sankt-Peterburgskij gosudarstvennyj universitet imeni akademika I.P.Pavlova
Místo vydání
Sankt-Peterburg
Místo konání akce
Sankt-Peterburg
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—