Komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034298" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034298 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje nápadnosti v komunikaci žáků s SPU, vymezuje specifika jejich projevu v jednotlivých rovinách komunikace a možnosti rozvoje komunikativních kompetencí v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Communikation of Pupils with Specific Learning Difficulties at Primary School
Popis výsledku anglicky
This article deals with remarkable characteristic in communication of pulils with SLD, it describes their communication and posibility of communication skills advancement in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Komenský
ISSN
0323-0449
e-ISSN
—
Svazek periodika
133
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—