Výzkum výuky fyziky realizovaný prostřednictvím videostudie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034311" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034311 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum výuky fyziky realizovaný prostřednictvím videostudie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje metodologii a výsledky výzkumu procesu osvojování dovedností žáků, který byl prováděn prostřednictvím videostudií, tj. výzkumu výuky založeném na analýze videozáznamu. Hlavním cílem bylo zjistit postavení úloh v tomto procesu. Videostudie probíhala na 27 hodinách fyziky k tématu skládání sil.
Název v anglickém jazyce
The research of the physics education carried out using a videostudy
Popis výsledku anglicky
The paper presents the metodology and results of the research of the process of the pupils skill acquirement. The research carried out using a video studies, i.e. the exploration of the teaching based on the analysis of the video records. The main aim ofthe research was to examine the role of the tasks in this process. The video study involved 27 physics lessons, focused on the topic of Composition of forces.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
GAUDEAMUS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—