Informativní a persvazivní funkce jako konstituující faktor projevu. Funkční styl publicistický
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034879" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034879 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informativní a persvazivní funkce jako konstituující faktor projevu. Funkční styl publicistický
Popis výsledku v původním jazyce
Stať pojednává o funkci, podstatě, vymezení a charakteristice funkčního stylu publicistického a stylu reklamy.
Název v anglickém jazyce
Informative and persvazive function as a constituting element of the utterance. Journalistic functional style
Popis výsledku anglicky
The article points out the function, the essence, staking out and characteristic of the journalistic functional style and the advertisement style.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ČECHOVÁ, M. - KRČMOVÁ, M. - MINÁŘOVÁ, E. Současná stylistika
ISBN
978-80-7106-961-4
Počet stran výsledku
40
Strana od-do
—
Počet stran knihy
384
Název nakladatele
Nakladatelství Lidové noviny
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—