Komunikační bariéry žáků s tělesným postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00051059" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00051059 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační bariéry žáků s tělesným postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá úvahami o komunikaci, problematikou vybrané narušené komunikační schopnosti u jedinců s tělesným postižením z hlediska projevů a možné pedagogické intervence. V závěru jsou prezentovány výsledky výzkumu v oblasti komunikace u žáků s tělesným postižením integrovaných v základních školách běžného proudu.
Název v anglickém jazyce
Communications Barriers of Pupils with Physical Disabilities
Popis výsledku anglicky
The article focuses on communication, particular problems of the communication disorders of people with severe disabilities, their manifestation and possible pedagogical intervention. Finally, the article presents results of the research in the area of communication of pupils with severe disabilities integrated in mainstream schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
ISBN
978-80-7315-170-6
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
159-172
Počet stran knihy
369
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—