Dynamický model zkušenostního učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00051103" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00051103 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dynamický model zkušenostního učení
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení do integrovaných kurzů učení o přírodě a společnosti, které jsou součástí projektu nazvaného Biologie pro život a zdraví I ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠna PdF MU v Brně. Cílem je posilování znalostní báze učitelů pro výuku na principu zkušenostního učení, pedagogického konstruktivismu a otevřené školy.
Název v anglickém jazyce
Dynamical Model of Learning by Doing
Popis výsledku anglicky
This case study presents the part of the research about the implementation of the learning by doing and knowledge base of teaching into the biology course of students teacher for Primary school. The program Biology for Life and Health has been launched at the biological department of the Faculty of Education at the Masaryk University, Brno, Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Climate in School of 21st Century
ISBN
978-80-8083-586-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
204
Strana od-do
68-71
Název nakladatele
UNIVERZITA MATEJA BELA
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica, Slovensko
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—