Komunikační specifika nadaných žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00051109" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00051109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Komunikační specifika nadaných žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikace nadaných žáků je předmětem výzkumu, ve kterém jsme aplikovaly dotazníkovou metodu. Respondenty byli studenti dvou výběrových gymnázií. Cílem této práce je dojít k takovým poznatkům o nadaných žácích, které by usnadnily vzájemnou komunikaci mezi nimi a pedagogy.
Název v anglickém jazyce
Komunikační specifika nadaných žáků
Popis výsledku anglicky
Komunikace nadaných žáků je předmětem výzkumu, ve kterém jsme aplikovaly dotazníkovou metodu. Respondenty byli studenti dvou výběrových gymnázií. Cílem této práce je dojít k takovým poznatkům o nadaných žácích, které by usnadnily vzájemnou komunikaci mezi nimi a pedagogy.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. (Education of Pupils with Special Educational Needs II.).
ISBN
978-80-210-4736-5
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
113-132
Počet stran knihy
370
Název nakladatele
PdF MU Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—