Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickým textem (výzkum recepce)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036638" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036638 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickým textem (výzkum recepce)
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace dílčích výsledků výzkumu recepce lyrického textu českými žáky a žáky cizinci na 2. stupni ZŠ. Problematika porozumění textu a obraznosti textu u obou sledovaných skupin.
Název v anglickém jazyce
Communication of Czech Pupils and Pupils Foreigners with Lyrical Text (research of reception)
Popis výsledku anglicky
The author presents results of research of the interpretation abilities of secondery school pupils and pupils foreigners. She focuses on their understanding of various levels of poems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Vzdělávání žáků se SVP Education of Socialy Disadvantaget Students Education of Pupils with Special Educational Needs
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—