Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané faktory ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036647" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036647 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané faktory ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou faktorů ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem. Přináší empirické poznatky realizovaného výzkumu, který má charakter kvantitativního šetření s deskriptivními vlastnostmi. Příspěvek se dále zabývá otázkou výchovných prostředí a jejími vlivy na utváření komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Factors Influencing Communication Between Teacher and Roma Pupil

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with factors of communication affecting communication between teacher and Roma pupil. It brings some empirical facts about realized research, that is quantitative and descriptive. The text is also about educational environments and their influence on communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students

  • ISBN

    978-80-7315-188-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    157

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku