Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036663" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036663 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a nadobrou spolupráci mezi rodiči, pedagogy a ostatními odborníky. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky, uvedeny závěry a dodporučení pro speciálně pedagogickou praxi v souvislosti s plněním úkolů výzkumného záměru MSM0021622443.
Název v anglickém jazyce
Analysis of approaches to learning of pupils with epilepsy in primary schools in the region of Brno
Popis výsledku anglicky
This text interprets issues in the field of education of pupils with a diagnosis of epilepsy in primary schools from the perspective of educators. It analyzes the aspects that affect the educational process of pupils with epilepsy. Particular emphasis isplaced on the role of a teacher and the good cooperation between parents, educators and other professionals. In the analysis the results obtained, given the conclusion and recommendations for special education practice in relation to the tasks of the research project MSM0021622443.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mühlpachr, P. (ed.) Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky
ISBN
978-80-210-4951-2
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—