Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036663" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036663 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a nadobrou spolupráci mezi rodiči, pedagogy a ostatními odborníky. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky, uvedeny závěry a dodporučení pro speciálně pedagogickou praxi v souvislosti s plněním úkolů výzkumného záměru MSM0021622443.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of approaches to learning of pupils with epilepsy in primary schools in the region of Brno

  • Popis výsledku anglicky

    This text interprets issues in the field of education of pupils with a diagnosis of epilepsy in primary schools from the perspective of educators. It analyzes the aspects that affect the educational process of pupils with epilepsy. Particular emphasis isplaced on the role of a teacher and the good cooperation between parents, educators and other professionals. In the analysis the results obtained, given the conclusion and recommendations for special education practice in relation to the tasks of the research project MSM0021622443.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mühlpachr, P. (ed.) Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-210-4951-2

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly