Přístupy k žákům se záchvatovým onemocněním (se zřetelem na žáky s epilepsií) v riziku poruch chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036775" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036775 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k žákům se záchvatovým onemocněním (se zřetelem na žáky s epilepsií) v riziku poruch chování
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem příspěvku je problematika edukace žáků s diagnózou epilepsie a přístupy pedagogů k případnému riziku chování těchto žáků. V článku jsou charakterizovány psychologické aspekty žáků s epilepsií, projevy jejich chování a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, kam jsou žáci s epilepsií zařazeni. V závěru je uvedena případová studie dívky s epilepsií, která navštěvuje základní školu a vzdělává se podle Vzdělávacího programu zvláštní školy.
Název v anglickém jazyce
The Accessions to Pupils with Attack Disease (with Regard to Pupils with Epilepsy) in Risk Behavior
Popis výsledku anglicky
The topic of the article is the issue of education of pupils with a diagnosis of epilepsy and attitudes of teachers of the possible risk of the behavior of these pupils. The article characterized the psychological aspects of students with epilepsy, theirbehavior and education of pupils with special educational needs where the pupils with epilepsy included. The conclusion is given a case study of girls with epilepsy who attend primary school and be educated according to a training program at special schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vítková, M., Vojtová, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
ISBN
978-80-7315-188-1
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Počet stran knihy
157
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—