Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k žákům se záchvatovým onemocněním (se zřetelem na žáky s epilepsií) v riziku poruch chování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036775" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036775 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k žákům se záchvatovým onemocněním (se zřetelem na žáky s epilepsií) v riziku poruch chování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem příspěvku je problematika edukace žáků s diagnózou epilepsie a přístupy pedagogů k případnému riziku chování těchto žáků. V článku jsou charakterizovány psychologické aspekty žáků s epilepsií, projevy jejich chování a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, kam jsou žáci s epilepsií zařazeni. V závěru je uvedena případová studie dívky s epilepsií, která navštěvuje základní školu a vzdělává se podle Vzdělávacího programu zvláštní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    The Accessions to Pupils with Attack Disease (with Regard to Pupils with Epilepsy) in Risk Behavior

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of the article is the issue of education of pupils with a diagnosis of epilepsy and attitudes of teachers of the possible risk of the behavior of these pupils. The article characterized the psychological aspects of students with epilepsy, theirbehavior and education of pupils with special educational needs where the pupils with epilepsy included. The conclusion is given a case study of girls with epilepsy who attend primary school and be educated according to a training program at special schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vítková, M., Vojtová, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.

  • ISBN

    978-80-7315-188-1

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    157

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly