Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody rozvoje kompetence k řešení problémů jako předmět pedagogického výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036785" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036785 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody rozvoje kompetence k řešení problémů jako předmět pedagogického výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje teoreticko-metodologickou studii, která nejprve stručně charakterizuje některé přístupy rozvíjející kompetence k řešení problémů; jedná se především o program Filozofie pro děti a jeho modifikace. Jsou charakterizovány komplikace vyplývající ze snahy výzkumně uchopit obsah a cíle tohoto programu. V další části je již konkrétně popsáno jedno z možných výzkumných uchopení problematiky rozvoje kompetence k řešení problémů skrze tzv. problémové kontinuum. Je představen projekt výzkumurozvoje kompetence k řešení problémů u studentů Jihočeské univerzity, kteří v rámci studia absolvují intenzivní filozofické a zážitkové kurzy.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods of the Competence for Solving Problems Development as an Object of Educational Research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents theoretical and methodological study which briefly describes some ways of the competence for solving problems development; especially the Philosophy for children program and its modifications. Complications of the research hold of thisprogram aims and contents are described as well. In the next part of the paper, one of the possible way of the research hold of the competence for solving problems development (through the problem continuum) is described. The paper introduces the research project into comptence for solving problems development with University of South Bohemia students who take part in intensive philosophical and experiential courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU

  • ISBN

    978-80-7368-769-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku