Možnosti rozvoje kreativity žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037065" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037065 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti rozvoje kreativity žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován problematice technické tvořivosti žáků na druhém stupni ZŠ. Po úvodním vymezení problematiky je pozornost zaměřena na technické tvořivé úkoly ve výuce praktických činností na druhém stupni základních škol.Studie je výstupem aplikovanéhovýzkumu.
Název v anglickém jazyce
The potential for creativity of pupils in technical education at the second level primary schools
Popis výsledku anglicky
Article is devoted to issues of technical creativity of pupils at the second level elementary school. After the initial definition of the issue is focusing on the technical challenges in creative teaching practices at the second level primary schools.Thestudy is an outcome of applied research.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
JTIE - Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—