Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typologie vizuálních prvků v učebnicích: tvorba kategoriálního systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037152" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037152 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Typologie vizuálních prvků v učebnicích: tvorba kategoriálního systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je metodologickou studií náležející do oblasti výzkumu učebnic. Jádrem příspěvku jsou dílčí výsledky disertačního výzkumu, jehož cílem je analyzovat současné učebnice zeměpisu z hlediska vizuálních prvků a prozkoumat vliv vizuálních prvků na učení žáků. Prezentován je navrhovaný kategoriální systém pro posuzování vizuálních prvků v učebnicích. Součástí příspěvku je prezentace teoretických východisek a rozbor souvisejících komplikací.

  • Název v anglickém jazyce

    Typology of Visuals in Textbooks: Development of Categorial System

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with research on textbooks. Autor presents his doctoral thesis project. The core of conference paper is formed from partial results of doctoral thesis. Categorial system for evaluating textbooks in light of visual elements quality is presented. Theoretical data and analyse of related difficulties are included.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kurikulum a učebnice z pohľadu pedagogického výskumu

  • ISBN

    978-80-8118-015-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Štátny pedagogický ústav Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku