Analýza postojů vysokoškolských učitelů k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037227" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037227 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza postojů vysokoškolských učitelů k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledky autorčiny disertační práce, která je zaměřena na problematiku terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením, jeho specifika, komunikační techniky užívané mezi vyučujícími na vysoké škole a studenty se sluchovým postižením. Dominantním cílem provedeného výzkumu bylo analyzovat postoje vysokoškolských učitelů na všech fakultách Masarykovy univerzity k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením a vytvoření manuálu základních postupů jednání se studentemse sluchovým postižením na vysoké škole.
Název v anglickém jazyce
Analyse of attitudes of university teachers towards the tertiary education of hearing-impaired students at university.
Popis výsledku anglicky
This paper presents results of the dissertational thesis, which is focused on the dilemma of the tertiary education of hearing impaired students, its specificity, communicative techniques used by the university teachers and the students with hearing impairment. It has been the major aim of the research which was carried out, to analyse attitudes of university teachers at all faculties of Masaryk University towards the tertiary education of hearing-impaired students at university.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mühlpachr, P. (ed.) Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky
ISBN
978-80-210-4951-2
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
188
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—