Propojení teorie a praxe v oblasti terciárního vzdělávání speciálních pedagogů se zaměřením na surdopedii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061825" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061825 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf" target="_blank" >http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Propojení teorie a praxe v oblasti terciárního vzdělávání speciálních pedagogů se zaměřením na surdopedii
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku byl prezentován výzkum, který byl proveden mezi studenty oboru speciální pedagogika ve specializaci logopedie-surdopedie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Cílem výzkumu je poukázat na důležitost propojení teorie a praxe v rámci terciárního vzdělávání ? u vysokoškolských pedagogů a rovněž u studentů již v rámci vysokoškolského studia daného oboru. Zaměřily jsme se na zkušenosti studentů s odbornými praxemi pouze v rámci specializace surdopedie. Zajímala nás aplikace jejichnabytých odborných vědomostí během studia v rámci absolvovaných praxí a zpětně i využití získaných zkušeností z praxí v propojení s teorií.
Název v anglickém jazyce
Interconnection of theory and the practice in the tertiary education of students of special education in the field of education of persons with hearing impairment
Popis výsledku anglicky
The paper presented the research, which was done by university students of special education ? in specialization speech therapy and education of persons with hearing impairment at the Faculty of education at the Masaryk University in Brno. The aim of theresearch is to show the importance of the interconnection of the theory and the practice in the tertiary education ? by university teachers and students. The research is focused on experience of students with the field experiences only in the field of education of persons with hearing impairment. We were interested in application of essional knowledge, which the students learned during studies, in the field experiences and also in using of experience from the field experiences and their interconnectionwith the theory.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: "Teorie praxi - praxe teorii."MI
ISBN
9788024429663
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
698-711
Název nakladatele
UPOL
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—