Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii ? Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061826" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061826 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii ? Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem předkládaného příspěvku jsou postoje studentů oboru surdopedie k odborným praxím a jejich analýza v rámci zkoumání významu teorie pro praxi a obráceně významu praxe pro teorii. V článku je prezentována část výsledků výzkumného šetření, provedeného mezi studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ? oborů Speciální pedagogika a Speciální pedagogika ? komunikační techniky, která byla zpracována na základě analýzy vyjádření studentů k oblasti praxe v souvislosti s teorií. Cílem výzkumu bylo zjištění situace v rámci spolupráce studentů a poskytovatelů praxe z pohledu studentů.
Název v anglickém jazyce
The importance of the theory for the practice and the practice for the theory ? The analyse of attitudes of students of the education of persons with hearing impairment to field experience
Popis výsledku anglicky
The subject of this paper are the attitudes of students of the education of persons with hearing impairment of their field experience. The aim of the research is to analyse of the attitudes of the students and to show the importance of the interconnection of the theory and the practice. In the paper is presented the part of the results of the research, which was done by university students of special education at the Faculty of education at the Masaryk University in Brno. The paper presents the informations, which were got from answers of the students to the problem of field experience in cnection with theory. The next aim of the research was to find out the situation of cooperation of students and providers of field experience from the view of students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: "Teorie praxi - praxe teorii."MI
ISBN
9788024429663
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
698-711
Název nakladatele
UPOL
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—