Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii ? Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061826" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061826 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii ? Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem předkládaného příspěvku jsou postoje studentů oboru surdopedie k odborným praxím a jejich analýza v rámci zkoumání významu teorie pro praxi a obráceně významu praxe pro teorii. V článku je prezentována část výsledků výzkumného šetření, provedeného mezi studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ? oborů Speciální pedagogika a Speciální pedagogika ? komunikační techniky, která byla zpracována na základě analýzy vyjádření studentů k oblasti praxe v souvislosti s teorií. Cílem výzkumu bylo zjištění situace v rámci spolupráce studentů a poskytovatelů praxe z pohledu studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of the theory for the practice and the practice for the theory ? The analyse of attitudes of students of the education of persons with hearing impairment to field experience

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of this paper are the attitudes of students of the education of persons with hearing impairment of their field experience. The aim of the research is to analyse of the attitudes of the students and to show the importance of the interconnection of the theory and the practice. In the paper is presented the part of the results of the research, which was done by university students of special education at the Faculty of education at the Masaryk University in Brno. The paper presents the informations, which were got from answers of the students to the problem of field experience in cnection with theory. The next aim of the research was to find out the situation of cooperation of students and providers of field experience from the view of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: "Teorie praxi - praxe teorii."MI

  • ISBN

    9788024429663

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    698-711

  • Název nakladatele

    UPOL

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku