Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od výzkumu k praxi a teorii - Sociálně znevýhodněné skupiny v centru výzkumných šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071125" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071125 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od výzkumu k praxi a teorii - Sociálně znevýhodněné skupiny v centru výzkumných šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je zachycena souvislost mezi výzkumem v oblasti vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin a zefektivňováním praxe, popřípadě prohlubování teorie ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění. Analýzy výzkumných šetření přinesly cenné poznatky, se kterými lze dále pracovat v oblasti pedagogické praxe. Výzkumy jsou směřovány k pedagogickým pracovníkům, k žákům, k budoucím pedagogům, studentům pedagogických oborů, migrantům a k romské populaci, jejíž část patří z řady důvodů k sociálně znevýhodněným. V textu jsou prezentovány příklady dobré pedagogické praxe, kterou v různých úrovních realizuje tým pracovníků a studentů Katedry sociální pedagogiky PdF MU.

  • Název v anglickém jazyce

    From Research to Practice and Theory - Socially Disadvantaged Groups in the Focus of Research

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter captures the connection between research in the field of education of socially disadvantaged groups and more effective practice or development of theory in relation to social disadvantage. This research brought valuable findings which can befurther applied in education. The research is focused on educators, pupils, future teachers, and students of education, migrants and the Roma population, part of which is considered socially disadvantaged for several reasons. The text presents examples of good educational practice, which is realized by a team of students and staff of the Department of Social Education at the Faculty of Education of Masaryk University.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.

  • ISBN

    9788073152451

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    79-96

  • Počet stran knihy

    319

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly