Začínající učitel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037603" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037603 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Začínající učitel
Popis výsledku v původním jazyce
Tři problémové oblasti v práci začínajících učitelů: nástupní podmínky učitelů; uvádění začínajících učitelů a nedostatky v práci začínajících učitelů.
Název v anglickém jazyce
The beginning teacher
Popis výsledku anglicky
The poll was oriented at 3 domains of problems: a) working conditions created for the beginning teachers at schools, b) pedagogical problems most frequently encountered by the beginning teachers in their work at schools and c) comments of the beginning teachers concerning the preparation of teachers at faculties.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LS20006" target="_blank" >LS20006: Podpora práce učitelů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická ecyklopedie
ISBN
978-80-7367-546-2
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Počet stran knihy
936
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—