Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037607" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037607 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší další údaje z výzkumu, ve kterém jsme na vybraných školách uplatnili jako výzkumný nástroj dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Předmětem analýzy byla opět autoevaluace školy zaměřená tentokrát na reálné podmínky kvality inkluzivního prostředí.
Název v anglickém jazyce
Self-evaluation of Inclusive Environment at Primary School
Popis výsledku anglicky
The article presents next data from research, in which we applied an experimental tool the questionnaire Frame for Self-evaluation of Educational Conditions at schools. The subject of our analyses was self-evaluation of school focused on real conditionsof quality of inclusive environment.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.
ISBN
978-80-210-5032-7
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
443
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—