Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

(Auto)evaluace ve vzdělávacím systému Švédska

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000659" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000659 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.nuv.cz/file/78_1_1" target="_blank" >http://www.nuv.cz/file/78_1_1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    (Auto)evaluace ve vzdělávacím systému Švédska

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie je vhledem do problematiky (autoe)valuace škol ve Švédsku. Deskribovány jsou faktory, které (auto)evaluační proces ovlivňují. Mapovány a identifikovány jsou subjekty, které se na (auto)evaluaci škol ve Švédsku podílejí. Sledovány jsou i okolnostitypu: existence/neexistence povinnosti škol vyhotovovat autoevaluční zprávu. Studie představuje důležité východisko pro komparaci švédské autoevaluační praxe s praxí v ČR. Nedílnou součástí je i popis dalších klíčových aspektů autoevaluace školy: spolupráci škol, výsledky práce škol, výhledy do budoucna.

  • Název v anglickém jazyce

    (Self)evaluation in the Education System of Sweden

  • Popis výsledku anglicky

    The study provides an insight into the issues of school (self)evaluation in Sweden. In the chapter there are described factors with an impact on the process of school (self)evaluation. In the study there are monitored and identified subjects participating in school (self)evaluation in Sweden. The study focuses also on circumstances such as existence/non-existence of the schools' obligation to produce self-evaluation reports. The study represents a baseline for comparing school (self)evaluation praxis inSweden and the Czech Republic. What is also included is description of other key aspects of school (self)evaluation: school - school cooperation, school outcomes, prospects for the future.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Autoevaluace školy v zahraničí : pohled do evaluačních systémů ve vybraných zemích

  • ISBN

    978-80-87063-75-0

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    285-309

  • Počet stran knihy

    367

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly