Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autoevaluace a benchmarking ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214692" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autoevaluace a benchmarking ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha prezentuje model vztahu autoevaluace, benchmarkingu a řízení kvality školy. Komparativně-analytické poznatky z ČR, Belgie, Švédska a z dalších zemí mapují přístup škol i dalších aktérů. Sporadické uplatnění benchmarkingu v práci současných českýchškol bylo identifikováno pomocí analýz školních dokumentů na WWW stránkách základních škol tří krajů. Benchmarkingový nástroj 2EQBS je prezentován v závěru knihy a je připraven pro další využití v české praxi i ve výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-evaluation and benchmarking in school

  • Popis výsledku anglicky

    The book also demonstrates a simulation of the relation between the self-evaluation, benchmarking and the school quality control. Comparative-analytical findings from the Czech Republic, Belgium, Sweden and from other countries mapping the approach of schools and other actors. A sporadic application of the benchmarking in the work of the contemporary Czech school has been identified by means of school documentation analyses on the websites of basic schools of three regions. The benchmarking tool 2EQBS presented at the end of the book is ready to be further used in Czech practice as well as for the research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP019" target="_blank" >GP406/07/P019: Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7409-029-5

  • Počet stran knihy

    117

  • Název nakladatele

    Hanex

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy