Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu v české základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A00005969" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:00005969 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu v české základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou autoevaluace a benchmarkingu v souvislosti s rozvojem práce školy. Na základě empirických poznatků a dalších dostupných informací se zamýšlí nad jejich potenciálem pro práci současné české základní školy.
Název v anglickém jazyce
Possibilities and use of self-evaluation processes and benchmarking at school
Popis výsledku anglicky
The article deals with the problematics of self-evaluation and benchmarking processes in the context of school development. On the basis of empirical data and other relevant information it considers its potential for the work of current Czech basic school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP019" target="_blank" >GP406/07/P019: Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—