Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Possibilities and Reality of Benchmarking in School Work

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008395" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008395 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Possibilities and Reality of Benchmarking in School Work

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is based on the recognition of school self-evaluation as an only mechanism of quality development on the school level in decentralized system is insufficient. That´s why it is focused on potential of benchmarking processes proved by experiences from abroad. With the use of analytical-descriptive research methods it further presents reality of making use of benchmarking in current Czech schooling, its already realized dimensions as well as limits preventing its use on different level of the system.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities and Reality of Benchmarking in School Work

  • Popis výsledku anglicky

    The article is based on the recognition of school self-evaluation as an only mechanism of quality development on the school level in decentralized system is insufficient. That´s why it is focused on potential of benchmarking processes proved by experiences from abroad. With the use of analytical-descriptive research methods it further presents reality of making use of benchmarking in current Czech schooling, its already realized dimensions as well as limits preventing its use on different level of the system.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP019" target="_blank" >GP406/07/P019: Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    European Educational Research Association

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče