Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Possibilities and Reality of Benchmarking

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214474" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214474 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Possibilities and Reality of Benchmarking

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is based on the recognition that school self-evaluation as the only mechanism of quality development on the school level in a decentralized system is insufficient. That´s why the article is focused on positive potential of benchmarking processes proved by experiences from abroad. With the use of analytical-descriptive research methods it further presents reality of making use of benchmarking processes in current Czech schooling, their already realized dimensions as well as limits preventingtheir use on different level of the system.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities and Reality of Benchmarking

  • Popis výsledku anglicky

    The article is based on the recognition that school self-evaluation as the only mechanism of quality development on the school level in a decentralized system is insufficient. That´s why the article is focused on positive potential of benchmarking processes proved by experiences from abroad. With the use of analytical-descriptive research methods it further presents reality of making use of benchmarking processes in current Czech schooling, their already realized dimensions as well as limits preventingtheir use on different level of the system.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP019" target="_blank" >GP406/07/P019: Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-84-614-2567-9

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče